ako
Trådstartare
Funderar på Luddes vårgarderob, o har redan shoppat en ny knallblå skaljacka från Po P (dyr, men ack så snygg ) o ett par fina begagnade skalbyxor av samma märke. Funderar på om man utöver det behöver skaffa regnkläder, eller om skalkläderna funkar som regnplagg oxå? Han kommer inte att gå ppå dagis under våren, utan först till hösten, kan tilläggas, o känner jag mig själv rätt kommer jag inte att var ute med honom timtal i ösregn direkt , däremot måste han ju självklart kunna vara ute om det regnar (när det är dags för dagis till hösten är det säkert bra med ett regnställ som hänger där o alltid finns på plats kan jag tro, men det känns ju onödigt att skaffa nu, vet ju inte hur stor han tänker vara då).
Vad har ni andra, inte minst ni mer rutinerade , i vår/ höstyttergarderoben till barn i 1.5- 2-årsåldern?
Jag funderar på även en vindfleece, men det kanske är onödigt när han har skaljackan och två vanliga fleecar. Jag har förälskat mig i en vindfleece med spöket Laban, men samtidigt är det ju trist att köpa kläder som man inte får någon större användning för.
Promenadskor o gummistövlar behövs ju såklart, men det bör väl räcka i skoväg sålänge? sandaler till sommaren sen, förstås oxå.
Mössor o vantar har vi massor, då vi fått ärva en hel del o även köpt tidigare, så det behöver jag inte fundera på.
Tack, tack
Vad har ni andra, inte minst ni mer rutinerade , i vår/ höstyttergarderoben till barn i 1.5- 2-årsåldern?
Jag funderar på även en vindfleece, men det kanske är onödigt när han har skaljackan och två vanliga fleecar. Jag har förälskat mig i en vindfleece med spöket Laban, men samtidigt är det ju trist att köpa kläder som man inte får någon större användning för.
Promenadskor o gummistövlar behövs ju såklart, men det bör väl räcka i skoväg sålänge? sandaler till sommaren sen, förstås oxå.
Mössor o vantar har vi massor, då vi fått ärva en hel del o även köpt tidigare, så det behöver jag inte fundera på.
Tack, tack
Senast ändrad: