Fulsöt britt-tant =)

MissFideli

Trådstartare
"Min" S*Bergholmens Juliana
11 år ung, blåpadda, bodde hos mig 1998-2001 men placerades om pga osämja.

Sveriges i särklass jobbigaste katt, men så himla söt :love:

24291477.jpg

Sv: Fulsöt britt-tant =)

oj vad lik hon är min gamla kisse, är humöret likadant förstår jag att hon är jobbig :p

Hon springer 8: or runt benen hela tiden! Hon ska ALLTID vara där man är. Och hon pratar så öronen vissnar! Var jag ute 5 min så pratade hon i 30 min efter det. Varje morgon skulle hon prata läääänge! Och springa runt benen.
Hon är alltså inte dumt jobbig, men det var lite jobbigt att alltid snubbla på henne eller att aldrig få en tyst stund pga hennes prat.
Dessutom öppnar hon dörrar och lådor. Hela tiden! När hon bodde hemma hos mig bodde jag den mesta tiden i en 1:a och det gällde att ha ordning i lådorna och garderoben för hon visade alla hur det såg ut.

Ja precis!! Fast med fel röst då :D
Klåfingrig var hon också, prydnader och annat skulle petas på och hoppsan trillade dom ner i golvet och gick sönder. Och på hyllan sitter en aldrig så oskyldig katt.
Man skulle säkert kunna hyrt ut henne till par som ville testa på att ha småbarn innan dom skaffade själva :p

Svarade i telefon gjorde hon också, älskade när telefonen ringde och sprang dit och bet i sladden så det nästan dagligen slutade med att hon drog luren ur läge.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Katthälsa Varning för smärre roman! Hello everybody! I januari adopterade jag en gammal tant-katt, på nu nätta 14 år :D En katt som hastigt och...
Svar
12
· Visningar
7 183
Senast: Mumfie
·
Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 656
Övr. Katt Idag är det 4 år sen min Fia fick hjälp över regnbågsbron. Här är hennes och min historia. Hösten 1997 fick jag för mig att jag...
Svar
5
· Visningar
1 213
Senast: MissFideli
·
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 749
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits