Fulmer-bett

P

Peach

Hej!

Är det någon som vet om det går att få tag i Fulmer-bett i annan färg/annat material än rostfritt stål? Jag har mässingspännen på tränset så det hade ju varit kul om bettet hade matchat..

Sv: Fulmer-bett

Sprenger har i augrianmetallen, både två- och tredelat. Men det kostar en del, runt 1200 tror jag

Åh har dem det? Jag har bara hittat vanliga checkbett i Aurigan från Sprenger. Säker på att det är med lösa ringar och inte fasta??

nu när du säger det blir jag osäker :crazy: men sprenger har en jättebra hemsida där det finns bilder på alla bett, har de ett sådant bett så borde det finnas med där.. tror adressen är sprenger.de eller nått liknande

Liknande trådar

Övr. Hund Min hund tål tyvärr inte nickel. Halsband och koppel har jag hittat med mässingspännen (mässing innehåller inte nickel). Dessvärre...
Svar
8
· Visningar
939
Senast: ufot
·
Utrustning Hejsan! Jag har en 2-åring som jag ska börja vänja in med bett. Veterinären var och tog 2 vargtänder i april så hon är undersökt i...
Svar
14
· Visningar
1 720
Senast: cirkus
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
974
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
900

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka