Fullt i fotoutrymmet?

C

Counterpoint

Hej! :confused: Jag skickade in några foton nyligen, och när jag försöker lägga in fler får jag meddelandet att nästan allt mitt utrymme är förbrukat. "Går det över", eller kan jag själv radera någon bild och ersätta med en annan? Jag har ju fler fina bilder!!! Frustrerande!

Sv: Fullt i fotoutrymmet?

Nej det går inte över ;)

Däremot kan du radera dina bilder och du kan och bör minska storleken på dina bilder ORDENTLIGT innan du laddar upp dom.

Anna-Karin, moderator

Jaa, gärna... Men nu är det så att jag egentligen är för gammal för sånt här... Dvs över 10 år... HUR GÖR MAN? Mina bilder är små och fina tills jag skickar dem till galleriet - då blir de jättestora... / Counterpoint

Counterpoint skrev:
Men nu är det så att jag egentligen är för gammal för sånt här... Dvs över 10 år...

Och jag är över 40 :rofl: och läskunnig :angel::eek:

Så då läser man i de nålade trådarna i detta forumet och i forumet Datorer, fattar man inte då så skriver man sin fråga i någon av de trådarna.

Apropå storleken på dina bilder tror jag inte alls att de är speciellt små på din dator heller. Prova att högerklicka på en av dina bildfiler (en av de upplagda) och välj egenskaper så ser du hur stora bilderna är. Det är heller ingen större ide att ha högre upplösning än 72 dpi på bilder som ska ligga på nätet.

Jaha.
Tur att inte min arbetsgivare vet att jag inte bara är över 40 och "oläskunnig", utan troligen korkad också.
Nåja, it´s your loss! Jag tittar på mina bilder själv!

Hallå eller?

Om du skämtar får du väl ändå tåla att man skämtar tillbaka eller?

Du får väl göra som alla andra.
LÄSA DE NÅLADE TRÅDARNA.
De är nålade för att det är återkommande frågor med liknande svar.

Jag försökte förklara för dig men du vill ju uppenbarligen ha någon som står vid din sida och förklarar steg för steg.
Det finns datorhanteringskurser att gå.
Visst kan jag hålla kurs för dig men det är inte gratis!!!!

Om jag inte kommer ihåg fel:
Bildverktyg sedan Ändra bild och där kan du välja att ta bort

Förlåt förlåt!
Jag erkänner att det lät gnälligt!
Men det kanske finns hopp om mig, jag har faktiskt lyckats fixa det!
Så jag lovar att inte gnälla mer!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
670
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
1 944
Senast: Stergo
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 621
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama