Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förlåt, men det lät lite roligtAlla är fulla på brukshundsklubben.
Ja jag förstår ju även att kursledarna jobbar i princip gratis men blev bara besviken när vi väntat på vårens kurser så länge ☺Många klubbar tar ju in intresse för kurser och sen när de vet att de har tillräckligt många intresserade så lägger de ut kursen. Då blir det givetvis de som redan anmält intresse som kommer med i första hand och övriga kommer in på platser där folk hoppat av.
Det förstår jag verkligen men kontakta de klubbar som har kurserna du vill gå så kanske du kommer med på reservplats. Eller om många hör av sig och vill gå samma kurs kan det bli en kurs till. Klubbarna VILL ha många och nöjda medlemmar/deltagare så de blir garanterat glada om du hör av dig.Ja jag förstår ju även att kursledarna jobbar i princip gratis men blev bara besviken när vi väntat på vårens kurser så länge ☺
Sådär tänkte jag lösa träningen med vår hund också, iaf i "nödfall". Kände mig riktigt stressad när jag insåg att valpkurserna gick som smör, men hade tur att hitta en i privat regi. Tänkte även testa någon kurs via nätet (om det kniper). Har spanat in en tränare som verkar vettig och funderar på att dra igång specielsöket på allvar med hjälp av hennes nätkurs. Det är säkert inte alls samma sak som att träna live med andra, men bättre än inget.Det får bli privatlektioner för mig och hunden istället.
Förmodligen mer prisvärt ändå.
Det har säkert festats en hel del på olika klubbar genom årenFörlåt, men det lät lite roligt
Kan skriva en utvärdering när/om jag hoppar på tänkta nätkurs.Även här verkar brukshundsklubbens kurser fyllas upp i ett nafs. Hur funkar nätbaserade kurser? Jag skulle vilja hitta något i spår/personsökshörnan.