M

Malin_Bus

Hej
jag och och min totto ska pracis börja träna lite fälttävlan och jag undrar om man måste ha fälttävlanskort bara för att få träna? :confused:
Och sedan vill jag gärna ha lite tips om bra fälttävlansbanor i uppsalatrakten..
Tack..

Sv: ft

det finns en bana i uppsala, klubbens hemsida www.uvfk.org tror jag, vet inte om den kommer finnas kvar bara för dom skulle flytta.....

Sv: ft

UVFKs bana är nog redan nerplockad, eller åtminstone på väg att bli. Den kommer att byggas upp igen vid nya anläggningen, men jag vet inte om det finns någon tidsplan för det.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 272
Senast: Äpplet.
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 273
Senast: Lady_S
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
624
Senast: Grazing
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
938
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka