parellikusken
Trådstartare
Jag har tröttnat på långt hår nu. Det bara hänger rakt ned eller så har jag det i en knut mitt på huvudet. Är kass på att sätta upp håret snyggt, så allt ser slarvigt ut.
Jag har dessutom en dassig mörkblond färg som inte gör någon glad.
Jag behöver en förändring!
Den frisyr jag trivts bäst i förut har varit kort frisyr liknande pottfrilla. Det är tyvärr inte aktuellt just nu då jag inte har råd att gå till frisören då ofta som det skulle krävas för att hålla den i trim.
Skulle vilja ha en mellanlång frisyr som ser ut att den är menad, alltså att det finns en tanke bakom den. Till skillnad från nuvarande frisyr som bara hände.
Har funderat på att blondera slingor för att ljusa upp det lite, men känns rätt dyrt på salong och vågar mig inte på det hemma.
Hur som helst, kasta ut frisyrtips!
Såhär ser jag ut nu, tänk bort kepsen..
Jag har dessutom en dassig mörkblond färg som inte gör någon glad.
Jag behöver en förändring!
Den frisyr jag trivts bäst i förut har varit kort frisyr liknande pottfrilla. Det är tyvärr inte aktuellt just nu då jag inte har råd att gå till frisören då ofta som det skulle krävas för att hålla den i trim.
Skulle vilja ha en mellanlång frisyr som ser ut att den är menad, alltså att det finns en tanke bakom den. Till skillnad från nuvarande frisyr som bara hände.
Har funderat på att blondera slingor för att ljusa upp det lite, men känns rätt dyrt på salong och vågar mig inte på det hemma.
Hur som helst, kasta ut frisyrtips!
Såhär ser jag ut nu, tänk bort kepsen..