Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jo men eller hur. De beskrevs som "bubblor" som går ner efter ridning. Fanns tydligen baktill vid rumpan också..
Min har haft små sånna "hålor" när insektsbett håller på att läka. Men aldrig så stora och så många
rider man en häst som ser ut sådär? Kanske allergi/reaktion av täcke/sadel/schabrak/tvättmedel/strö isåf... eller foderreaktion. Men rider man hästen antar jag att det funnits mer än en dag... får hoppas att ägaren kontaktat veterinär för utredning/provtagning
Jag tror nästan det är som den blivit biten av något och reagerat. För om man kollar noga ser man mindre sånna bubblor nertill i vänster kanten. Sådana hade min ibland efter bett som höll på att försvinna.
Så det kan ju vara bett. Men det kan också vara något annat.
Min häst har tappat tussar med päls, som en femtioöring i strl ungefär. I fläckarna är det torrt, inga sår eller var
Tänkte först regnskållor för han fick det för nån vecka sen när de regnade mycket o han hade täcke på sig. Har inte sett nån förbättring men de blir inte fler iaf.
Avvakta?
Får nojja över att de är näringsbrist eller så paranoid
Jag vet inte om det ver regnskållor då för har aldrig sett nått var/blod/skorpor? Bara sett att det fattas päls o de hände under den regniga perioden..
Såg först ut som en av hästarna han går med bitit bort päls men han gick med täcke då de kom.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.