Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, glömde nog skriva det. Men det fanns nog bara en katt, måste försöka fota min hona,så att hon får vara med på bild oså. Hon ser likadan ut fast mörkmörk chokladbrun, eller nå´t! Vet inte om färgen har någon särsklid benämning på kattspråk.
Honan är också huskatt, syster till killen på bilden.
Jag ska fota henne imorgon så ska ni få se hur hon ser ut!
Jag kan inget om färger på katt, men jag säger att hon är mörkmörk brun då det ialla fall på hästar inte heter svart om de har några bruna strån. :smirk:
Trädgård & Växter Förra året dog ett gäng gurkor, massa tomater och alla squash. Dom stod i ett balkongväxthus inomhus med kompostfaller i 2 rader högt...
Hundavel & Ras Det här tänker är ju så bakvänt så det finns inte, är ju toppen att även seriösa uppfödare använder blocket och når ut till den vanliga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.