Förvirad..

F

Fladde

Idag var där ute en tandläkare i stallet som även är vetrinär och forskar om ryggar o sadlar.
Jag hade ingen bokad tid men frågade om han bara ville titta på Missy. Tänkte det skaddar ju inte så jag berätta då om våra problem. Han sa att ryggskottet är kvar och hon har även något i halsen :crazy: :confused:
Han rekomunderade en kiopraktikor.
Han sa även att han är inget imot Helsingborgs "fys" då han har gjort många undervärk med hästar ryggar. Men då vi varit där uppe 4-5ggr och inte kommit så långt tyckte han det var dags att prova nått annat.
Jag har en tid till Djursjukhuset om en vecka.
Vad tycker ni jag ska göra?
Har funderat på att åka till Djursjukhuset för och se vad dom säger ändå.

Sv: Förvirad..

qodrofenia skrev:
Åk till djursjukhuset och hör med dem vad dom tror..och ta upp vad han sagt och se vad dom tror om det...

Tänkte göra det med och berätta vad han sa och sen se..

Sv: Förvirad..

Har nog bestämt mig för att åka till Djursjukhuset ändå..

Liknande trådar

Hästvård Min häst är halt och vet inte vad det kan vara, hur jag ska gå tillväga eller vad det kan bero på! Hon är en ädel maxad d-ponny på 8år...
Svar
10
· Visningar
2 915
Senast: Sirap
·
Hästvård Ska försöka göra denna historia kort.. Det hela började i december 2012, min häst på dryga 160cm född 2006. Att han efter 2!veckors...
Svar
17
· Visningar
3 049
Senast: Vogue
·
Kropp & Själ Ja, vad är det för skit jag har? För mer än två veckor sen fick ja ont i halsen. Bara lite, kunde äta o så utan problem. Nu för lite...
Svar
10
· Visningar
2 312
Senast: Linnea F
·
Utrustning Jag har ridit en häst under flera år, som sägs ha en passande sadel, eller hästen har 2 stycken sadlar som jag använder, men det känns...
Svar
7
· Visningar
989
Senast: Anubis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka