Förvaring åt inackorderingar?

Sv: Förvaring åt inackorderingar?

Är det bara jag som funderar över vad utanför på logen innebär? Jag som inackorderad skulle inte vilja behöva gå alltför långt för att hämta ex nytt schabrak eller sårvårdssaker...

Men det kanske är lika nära som att gå till sadelkammaren?

I så fall tror även jag att garderober är betydligt bättre. Lårar tenderar att bli stökiga och svårt att hitta i, då allt hamnar i botten, och det blir så mycket snyggare och prydligt om man har garderober som går att stänga än hyllor som gärna samlar lite damm med.

Till min häst har jag en låda (IKEAs stora på hjul), 3 hyllplan (tänk hylla IVAR :)) och två sadelhängar samt två tränshängare. Allt som inte får plats där har jag hemma (en hel garderob + lite till). Det är faktiskt inte nödvändigt att ha alla sina täcken + schabrak i stallet. Det jag behöver tar jag med mig till dagen därpå och tar då hem något annat istället. Så för min del skulle det utrymmet du ska ge räcka alldeles förträffligt!

Bor man i en liten lägenhet kanske man inte har möjlighet att förvara så mycket hästsaker hemma...

man är en riktig hästnörd om man har fler hästsaker än egna saker.. :angel: ;)

jag har änsålänge bara 7 flyttlådor hästsaker och 14 lådor egna saker.. men å andra sidan har jag ingen häst, och har inte haft nån heller :o

Kanske det, men har man en sambo så kanske det inte är så lätt att ta upp all ledig yta i lägenheten för hästsaker;)

Förut när jag stod inhyrd och bodde i lägenhet hade jag stora problem.

Mina föräldrar hade flyttat så där hemma kunde jag inte heller ha saker. Till lägenheten hörde en yttepytteliten vind, och i stallet fanns för lite plats att ha saker.

Jag hade dessutom haft tre hästar tidigare men hade bara en då, dvs MYCKET saker.

Jag tycker att det mesta man kan tänkas ha till en häst ska det finnas förvaring till i stallet!

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 335
Senast: Ajda
·
Hemmet Tar tacksamt emot alla tips om att ha inneboende. Möblering, hur man hittar rätt person, vad som är bra att tänka på, innehåll i ett...
Svar
14
· Visningar
1 700
Senast: Araminta
·
Hemmet Imorgon kommer nya badkaret (spännande :nailbiting: :D ) !! Ska bli underbart att kunna sträcka ut sig i ett lite längre badkar, MEN då...
Svar
13
· Visningar
1 547
L
Anläggning Hej! Jag skulle vilja veta lite vad ni skulle tipsa om att välja av några olika stall! Jag har snart två ponnyer, har en nu och tanken...
2
Svar
22
· Visningar
3 553
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar