FÖrsvunnen!!!!

Blazicq

Trådstartare
Lancashire Heeler
Tik, (Elsa), ID = chipmärkt, svart med bruna tecken,
Övriga kännetecken: ca 20 cm hög o 6 kg tung. Något reserverad, men gillar andra hundar. HITTELÖN!
Försvann: 2006-01-29
Platsen för försvinnandet: Svaretedalen, stenungsunds kommun
Kontakta: Rose-Marie Nilsson, 0303 779192 0706 212968 morriss40@hotmail.com

Sv: FÖrsvunnen!!!!

Jag är hemskt ledsen för att er hund är försvunnen och hoppas verkligen att ni hittar den snart:(
Men du bör nog leta efter någon annanstans att "annonsera" för om jag minns rätt så är det inte tillåtet här på Buke:(

Det är INTE min hund!!

Jag la ut texten för att sprida det till fler ställen för att hjälpa till!

Camilla

Ok, antog bara det.
Nåja, moderatorn verkar ju låta den vara kvar så då är det bara hoppas att folk från däromkring läser det så att någon hittar hunden:banana:

Det var precis så jag tänkte :)

Man vill ju bara hjälpa för det är inte kul när sånt här händer :(

Jasså, så på Buke får man bara efterlysa stulna shettisar - och dessutom få den tråden nålad???
Bra initiativ att sprida efterlysningen här, det kryllar ju av hundaktiva.

Jag är något restriktiv med efterlysningar. Rent generellt är det inte tillåtet och ska rensas bort. Dock kan man blunda och vara medgivande ibland och då får sådana här trådar ligga. Jag motiverar det med att det är en annorlunda efterlysning som man kan göra undantag för. Notera dock att det är undantag.

Mvh moderator Jadzia

Hoppas Rosa hittar lilla E.

Har själv spridit runt efterlysningen lite överallt.

Meddelades tyvärr på ett hundforum för en liten stund sedan att Elsa hittats död, troligtvis påkörd.:(

Ok då förstår jag;)

Elsa har ju hittats död och moderatorn kanske kan ta bort denna tråd?

Jag träffade själv Elsa en gång, och det var en underbar hund. Hoppas hon har det bra i himmelen och att Rosa med familj tar hand om sig själva.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Inatt kommer flera personer att sova i området för att tyst och stilla se om han visar sig, han är förmodligen skygg nu när han varit...
Svar
4
· Visningar
1 276
Senast: rabalder
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama