Bubble
Trådstartare
Jag ska flytta från min lägenhet (hyresrätt) och har upptäckt att golvet har fått en mörk fläck som liksom gått in i golvet . Är sådant här vanligt linoleum plastgolv tror jag det heter. Fläcken kan vara hundkiss (gammalt i sådana fall) eller någon dryck som runnit ut (har säckar med gamla pantflaskor stående där).
Har provat med ättika blandat med vatten och skrubbat med en svamp men det går inte bort. Är det någon som har ett bättre tips?
Funderade på att bona golven (behövs ändå) men det kanske syns ännu mer då
Sen är det någon som är bra på hur det fungerar då det är en hyresrätt. Om jag måste betala ersättning om dom vid besiktningen anser att det är förstört? Golvet var slitet redan när jag flyttade in och finns pengar i bofonden brukar man kunna säga att dom ska ta därifrån i sådana fall, någon som vet?
Har provat med ättika blandat med vatten och skrubbat med en svamp men det går inte bort. Är det någon som har ett bättre tips?
Funderade på att bona golven (behövs ändå) men det kanske syns ännu mer då
Sen är det någon som är bra på hur det fungerar då det är en hyresrätt. Om jag måste betala ersättning om dom vid besiktningen anser att det är förstört? Golvet var slitet redan när jag flyttade in och finns pengar i bofonden brukar man kunna säga att dom ska ta därifrån i sådana fall, någon som vet?