Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är klart jag har gjort det innan jag lägger ut frågan på ett forum.Skulle absolut kolla upp det. Kan vara tryck i ögat, kan vara hjärnskada.
Jag tänkte spontant som du!Inte alla gör det Men skönt att det var bra där. Då vet jag inte utöver att jag önskar er lycka till
Tack snälla! Ja, man vet ju inte vad de har gått igenom...Min ena har en liten skillnad i storlek på sina pupiller - i hans fall beror det (med största säkerhet, han är inte heller röntgad eftersom han är frisk i övrigt) på en lätt hjärnskada. Han är hittekatt så vi vet inte hur den har uppkommit, men antagligen tidigt i livet eller redan under fostertiden.
Han är nu en ståtlig och välväxt tioåring som har varit kärnfrisk hela livet, så han har inte fått några fysiska besvär av hjärnskadan. Däremot märker man om man umgås lite med honom att han inte riktigt fungerar som andra katter - han är rätt klumpig, ganska korkad och har väldigt svårt för förändringar i miljö och rutiner. Jag har fått anpassa mig mer till honom än jag har behövt göra med mina andra katter, men i gengäld får jag enorma mängder kärlek - han formligen avgudar mig på ett nästan hundlikt sätt - och en daglig dos underhållning.
Jag håller tummarna för att din kisse också är frisk och kry och får ett bra liv nu efter sin tuffa start.