Första tävlingen...

B

B1an

...för våren med Sonic. Han hoppade riktigt bra! 2 fel första omgången 0 fel andra omgången! SÅ han hamnade på 10 plats till slut! Alltså det är kaninhoppning jag snackar om!! :D Men hursomhelst, tillslut vann vi en liten kopp med söta tulpaner på och en liten rosett! Rosetten fick jag som stilpris! Sonic hade bara tuffat på utan att jag ens behövt peta eller "dra" i kopplet! :smirk: Så nästa tävling skulle jag få en liten stilprisrosett!! Jag blev väldigt glad måste jag säga!! Men nästan varenda tävling så river Sonic ett eller annat hinder. Han är såå nära pinne men ändå håller han sig precis utanför!! Är det bara otur att en liten bom ska få för sig att trilla ner eller är det Sonic som slarvar? Hur kan jag få honom att lyfta på tassarna lite bättre??

Sv: Första tävlingen...

Vad roligt! :) Jag tror att jag ska tävla första gången med min Vanilj i oktober nån gång...(den 16)
Vilken klubb är du med i ?
Själv e man ju med i Stockholms Kaninhoppare :banana:

Liknande trådar

L
Hoppning hej ja ska snart tävla min första hopptävling. ja har tävlat två andra tävlingar. min första var en orienterings tävling till häst den...
Svar
13
· Visningar
1 211
Senast: lingon_barino
·
Western Vi börjar med dag 1, clinic: Förmiddagspass, efter gemnsam uppvärmining med böjning, ställning och flyttning så delades vi in i grupper...
Svar
10
· Visningar
1 166
Senast: Sellan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama