pernilla_s
Trådstartare
Som många vet har jag en hund som är sjuk och vi vet inte vad det är som spökar. Vi har i nuläget använt över hälften av pengarna på försäkringen (tyvärr har vi bara 20000kr i vetrinärvård).
Dessutom när försäkringsåret är slut och han fortfarande inte är frisk borde jag få tillgång till ytterligare 20 000kr eller?
Jag hoppas innerligt att det är så iaf för jag såg på försäkringsbrevet att ett nytt år börjar 2 juli och det är inte jätte lång tid kvar, det är ju några månader, men förhoppningsvis behöver jag inte betala allt hur länge som helst.
Är jag helt fel ute?
Så står det på min försäkrings hesida, det borde ju innebära att mitt försäkringsår är under den ett års period som står på mitt försäkringsbrev väl?Du kan välja om du vill ha 20 000 kronor eller 40 000 kronor som högsta ersättning för veterinärvård per försäkringsår.
Dessutom när försäkringsåret är slut och han fortfarande inte är frisk borde jag få tillgång till ytterligare 20 000kr eller?
Jag hoppas innerligt att det är så iaf för jag såg på försäkringsbrevet att ett nytt år börjar 2 juli och det är inte jätte lång tid kvar, det är ju några månader, men förhoppningsvis behöver jag inte betala allt hur länge som helst.
Är jag helt fel ute?