Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tränade med min ponny o har även gjort de lite med min häst, försökte mig även på att starta en debutant med min häst. jag tycker det är jätteskoj! men min mamma tycker inte samma sak! Hon försöker alltid uppmuntra mig till att tävla dressyr istället... Men jag tror att så länge man har en bra och pålitlig häst/ponny och en tränare som är duktig på att lära ut så kan man iaf börja med att träna terräng. Det finns ju oftast jättesmå hinder...
Fast det är jag som lurat in mina barn på denna väg. Det är jag som är skyldig OM något händer. Jag har köpt hästar, uppmuntrat etc
och olyckorna händer ju inte bara i större klasser. Tvärtom.
*suck* Jag har bara djupare funderingar idag, nyvaknad från mitt ide.
och mina flickor gör något de älskar
Tur att du är nyvaken då, för det är då inte mitt fel att de har börjat med fält.... kanske lite....
Hur kan jag som mamma uppmuntra och/eller tillåta mina flickor att hålla på med ft?
Länk till senaste (?) olyckan
Frimärkssamling verkar mycket lugnare
Tack! onekligen så är där fler skyldiga. Gör det lite enklare för mej att tänka.
Nightrunners_noya (som lånade ut hästar i början och alltid peppar), dinosaur (säkerligen mest skyldig eftersom hon lämnade Flickan till oss) och Olgaklara som faktiskt sålde Flickan till Dinosaur så hon är indirekt skyldig fast sen har hon ju peppat och haft sej så skyldig är hon.
Flickan är hästen som lärde Olgaklara en massa...
sen får vi inte glömma Lines roll. Norskan som kom som en vind och peppade och gav en massa "tro". Utan henne så hade det varit platt..
Det innebär att jag som mamma inte har någon som helst skuld till att de börjat/fortsatt så jag kan gå ut till 26-åriga Flickan och berätta att hon inte heller behöver vara orolig. Det är hennes fd ryttares fel..