giffan

Trådstartare
Någon som planerar att åka till fornaboda?
Då det i princip är som hemma för mig så kommer jag åka dit antingen med eller utan häst.

Sv: Fornaboda

Klart du ska åka dit m häst. Kanontävling m superbra tävlingsområde, glada funktionärer och fina banor:-) Jadå, jag ska dit själv med två av våra varmbl travare.

Jo planen är väll att hästen ska vara med. Men nu har han börjat travträna igen så vi får se hur det ser ut när det närmar sig. Han har ju bott på banan där så han kommer nog känna sig som hemma.
Och jag hittar där i krokarna så då kommer jag hinna ut med vatten oxå.. känns bra.

fast nu fick jag mail om att det är inställt gud vad ledsen jag blev nu. Har ju sett fram emot den här tävlingen...
Dålig ekonomi och svårt att hittta funktionärer..va tydligen anledningen.

Får hoppas att det kan fungera att starta i fjällnora istället... där är det ju oxå jätte fint.

Även jag fick det tråkiga beskedet. Hade anmält och laddat för fullt. Känns lite snopet om sässongen tar slut så här, får se om jag hittar någon annan ritt att åka till.

vart ligger det? Jag funderade på fjällnora..

Eftersom du inte fått något svar från någon annan ännu, får du ett från mig nu. Gissar att du har koll på vart Fjällnora går redan? Fjällnora och Tjust ligger relativt långt ifrån varandra så det har väl viss betydelse vart du bor för vilken av dem du väljer. Men Här är iaf proppen till Tjustritten som ligger här (mellan Vimmerby och Västervik).

Lycka till!
/Anne

Ja fjällnora vet jag vart det ligger, där har jag åkt mkt skridskor som barn *ryser vid tanken*
Det kommer bli rätt så långt att åka iaf, så jag vet inte om det blir dit heller... Tjust ligger hemskt mycket för långt borta iaf..

Liknande trådar

Fritid Har planerat in en weekend i Danmark nu i december. Den stora planen är att bara åka bort och ha det mysigt och strosa runt på...
Svar
19
· Visningar
430
Senast: Palermo
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Snart drar OS i Paris i gång och en som kommer åka ner som åskådare är Nina Lodin. Under hennes resa kommer hon att dela med sig av...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Gunnar
·
Körning Hej, har en undran hur ni gör när ni tömkör eller kör häst o vagn när ett fordon närmar sig, antingen framifrån eller bakifrån. Stannar...
Svar
11
· Visningar
576
Fritid Dottern fyller snart år. Hon har de senaste åren knappt viljat fira eller uppmärksamma sin födelsedag alls, men sa i dag att hon nog...
Svar
17
· Visningar
849
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka