Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Klart du ska åka dit m häst. Kanontävling m superbra tävlingsområde, glada funktionärer och fina banor:-) Jadå, jag ska dit själv med två av våra varmbl travare.
Jo planen är väll att hästen ska vara med. Men nu har han börjat travträna igen så vi får se hur det ser ut när det närmar sig. Han har ju bott på banan där så han kommer nog känna sig som hemma.
Och jag hittar där i krokarna så då kommer jag hinna ut med vatten oxå.. känns bra.
fast nu fick jag mail om att det är inställt gud vad ledsen jag blev nu. Har ju sett fram emot den här tävlingen...
Dålig ekonomi och svårt att hittta funktionärer..va tydligen anledningen.
Får hoppas att det kan fungera att starta i fjällnora istället... där är det ju oxå jätte fint.
Även jag fick det tråkiga beskedet. Hade anmält och laddat för fullt. Känns lite snopet om sässongen tar slut så här, får se om jag hittar någon annan ritt att åka till.
Eftersom du inte fått något svar från någon annan ännu, får du ett från mig nu. Gissar att du har koll på vart Fjällnora går redan? Fjällnora och Tjust ligger relativt långt ifrån varandra så det har väl viss betydelse vart du bor för vilken av dem du väljer. Men Här är iaf proppen till Tjustritten som ligger här (mellan Vimmerby och Västervik).
Ja fjällnora vet jag vart det ligger, där har jag åkt mkt skridskor som barn *ryser vid tanken*
Det kommer bli rätt så långt att åka iaf, så jag vet inte om det blir dit heller... Tjust ligger hemskt mycket för långt borta iaf..
Hästmänniskan @lilsan
Upplever att du verkligen är kvar i hur en 17-åring resonerade kring häst. Lite "jag kan absolut allt tillräckligt bra för att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.