Förkortningar på klubbnamn

fruxolisa

Trådstartare
Hej!

Nu är jag så himla sugen på att komma ut och tävla lite trail på enklare nivå. Mitt projektarbete handlar om trail. Jag skall snart betala in medlemsavgiften så att jag blir medlem och kan tävla. Jag har hittat hemsidan där alla tävlingar står men jag har bara hittat en klubb i kungsbacka som har tävlingar. Jag bor i Göteborg. Och alla dessa förkortningar på klubbnamnen...vilka förkortningar har klubbarna i och runt om i Göteborg?

MVH Lisa

Sv: Förkortningar på klubbnamn

Tack :D Om jag tittar under WSG kommer jag bara in på West Star Gotland...

Sv: Förkortningar på klubbnamn

Ok, tack så mycket. Jag skall beta in medlemsavgiften snart så jag kan anmäla mig! Är taggat till 1000 att få komma ut och tävla :D

Liknande trådar

Dressyr Jag har inte varit aktiv i en ridklubb sen jag red på ridskolan, och det är tio år sen i år. Började tävla med min nuvarande häst under...
Svar
5
· Visningar
1 605
Senast: Kiwifrukt
·
Western Kommer från den "andra" ridsportvärlden ;) och blir synnerligen förvirrad över alla olika föreningar som finns inom westernridningen...
Svar
2
· Visningar
1 736
Senast: Texaz
·
Western Hej alla! Jag sitter och bryr mitt huvud med var man kan få information om WRAS regler för utrustning som nybörjare och ännu ej medlem...
2
Svar
21
· Visningar
3 046
Senast: Cilva
·
Ridning Har hållit på med hästar i snart sexton år. Har alltid varit hästtjej by heart, men det här med att tävla och träna "seriöst" har aldrig...
Svar
4
· Visningar
1 719
Senast: holymary
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka