dramatik
Trådstartare
Jag har lite oväntat fått möjlighet att hyra en lokal billigt. Och tanken på att ha eget företag har länge funnits, helst något med djur. Problemet är bara att lokalen ligger i en liten by, som visserligen ligger inom ett väldigt hett turistområde sommartid men vintertid blir här ganska dött. Frågan är ju om här finns en marknad för att starta upp något?
Om ni brainstormar lite, vad hade ni velat satsa på? Det behöver inte vara något med djur, och nämnas ska väl att det finns ett fullgott restaurangkök i lokalen inkl. kylrum och frysrum.
Jag har också funderat på möjligheten att både ha fysisk butik av något slag kombinerat med webshop för att överleva vintertid. Vad tror ni? Vad har ni för idéer?
Om ni brainstormar lite, vad hade ni velat satsa på? Det behöver inte vara något med djur, och nämnas ska väl att det finns ett fullgott restaurangkök i lokalen inkl. kylrum och frysrum.
Jag har också funderat på möjligheten att både ha fysisk butik av något slag kombinerat med webshop för att överleva vintertid. Vad tror ni? Vad har ni för idéer?