Föräldrarna till mitt sto

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Insanity
  • Startdatum Startdatum
I

Insanity

Har ett fullblodssto som är efter hingsten Docksider (USA) och stoet Easy Romance (USA).

Googlade runt lite igår, men hittade inte så mycket.. eller så missade jag det bara.

Någon som vet något om dessa två?

Sv: Föräldrarna till mitt sto

De sidorna hittade jag igår, var mer ute efter info om hästarna, inte bara stammen :)

Här finns mera information om Docksider
Om du klickar på den rätta hästen så kommer tävlingsstatestik etc. upp. Tex klicka på Relatives fliken så kommer hans syskon upp.

Här kan du finna mer information om Mauira.
Hon sprang tre löp i England som två-åring, såldes sedan för 800 guinneas i Oktober 2003.

Tack så mycket :)

800 guineas, hur mycket är det på ett ungefär? Vet du det? :)

Guinea är vad man auktionerar/säljer hästar i England.
Valutan finns inte längre men om man lägger till 5% på Guineas så kommer man fram till Pund priset.
1 Guinea = £1.05
800 Guineas = £ 840 = 9 750 kronor
De 5% extra brukar vara provisionen till auktioneraren.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 086
Senast: Piaff
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 631
Senast: Mabuse
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
204
Senast: Kristall10
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
521
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka