aire
Trådstartare
Har köpt ett par byxor i hos en stor kedja (med tjejnamn) för knappt ett år sedan som nu har spruckit i tyget mellan benen. Har tyvärr förlagt kvittot men gick in ändå för vet att dom ibland kan vara snälla. Det kom direkt fram en "manager" för att titta på byxorna. Jag var beredd på att inte få reklamera pga uteblivet kvitto men det var inte det som var problemet utan att hon tyckte att hålet resultatet av slitage. Det höll jag med om men menade att jag anser att byxor ska hålla för normalt slitage. Då visar hon på sina egna byxor och säger att på henne går inte låren ihop så därför slits inte hennes på samma sätt. Eftersom mina gör det går byxorna inte att reklamera. Blev helt paff och fick inte fram mer än en fråga om dom inte tycker att alla ska kunna använda deras byxor. Jo, men man får räkna med att dom går sönder då var hennes svar. Detta i kombination med ett närmast aggressivt beteende gör att jag inte tänker gå dit nånsin igen 
Kan tillägga att jag har 38 i byxorna och väl knappast kan räknas som enorm. Kanske ska denna kedja bara sälja 32-34 i framtiden?
Kan tillägga att jag har 38 i byxorna och väl knappast kan räknas som enorm. Kanske ska denna kedja bara sälja 32-34 i framtiden?