Beppo
Trådstartare
Nu är det så här att min fade rhar fått en ålderskriv vilket innnebär att han är helt inne på att ta familjen och alla djuren och flytta ut på landen (buschen) till liten hästgård. Jag och min syster är väldigt tveksamma eftersom vi trivs så bra där vi bor samt att vi har bra stallplatser med bra stallkamrater mm.
Vad anser ni som har eget stall om att ha just eget stall. saknar ni gemenskapen i ett stall med flera hästägare? vad är possetivt med eget stall och vad är negativt! vill veta precis allt om hur det är att ha eget stall inklusive kostnader.
Förtillfället kommer vi ha 2 hästar men vi ska i framtiden ta föl så beräkna gänra kostnaden på 3 hästar!
Om vi flyttar så vill jag gärna ha någon box att hyra ut. Bra eller dåligt?
Så skriv nu allt!
Vad anser ni som har eget stall om att ha just eget stall. saknar ni gemenskapen i ett stall med flera hästägare? vad är possetivt med eget stall och vad är negativt! vill veta precis allt om hur det är att ha eget stall inklusive kostnader.
Förtillfället kommer vi ha 2 hästar men vi ska i framtiden ta föl så beräkna gänra kostnaden på 3 hästar!
Om vi flyttar så vill jag gärna ha någon box att hyra ut. Bra eller dåligt?
Så skriv nu allt!