Föllinge myggdeo

Tussemaja

Trådstartare
Min ena häst har fått rejäla svullnader i huden där jag strukit på föllinge myggdeo- utspätt enligt bruksanvisning. Ville vara varna....

Sv: Föllinge myggdeo

Och vi använder MD sedan år tillbaka, och det funkar superbra. Vill inte ha något annat. Man skall - oavsett preparat - vara medveten om att alla individer inte tål, eller reagerar på samma sätt, för alla medel.

Sv: Föllinge myggdeo

Min erfarenhet är att en del hästar kan ha haft enstaka reaktioner vid påstrykning, dock har inte samma häst fått någon reaktion när man sprayat. Använder MD sen flera år tillbaka, och tycker att det är det bästa vi har provat.

Liknande trådar

Hästvård Någon som har en idé om vad som kan vara bekymret med min häst? Hon kliar bort sin långa vackra man från ca halva manen och bakåt. Jag...
Svar
8
· Visningar
894
Senast: skogaliten
·
Hästvård Min ena häst har sedan den kom till mig för några månader sedan (och även med senaste ägaren) men inte tidigare ägare blivit plötsligt...
Svar
3
· Visningar
466
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 576
Hästvård Jag har nog varit otydlig innan! Jag vill veta om det är någon som har fått samma diagnos på sin häst som jag fått på min häst. Han...
Svar
1
· Visningar
494
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka