Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har kollat upp det bolaget du menar och kommer att ta det då det verkar vara det bästa.Du behöver inte ta samma bolag till sto och föl.
Jag har stoet i ett bolag och fölet i ett annat eftersom villkoren är förmånligast så för mig.
Förra året och i år har jag tagit en sk fölboom försäkring som ett bolag har, då stegras värdet på fölet i takt med dräktighetstiden samt att försäkringen på fölet automatiskt följer tills fölet är ett år. Förlänger man försäkringen sedan så är det ingen karenstid i samma belopp förutsatt att det är i direkt följd. Vid en höjning av beloppet är det en karenstid på 20 dagar.
Fölboom kan tecknas från dag 46 i dräktigheten. Man kan också välja nivå på försäkringen själv, 8000:-, 20.000:- eller 40.000:- beroende på normalvärdet för rasen.
Vad hade du för livvärde på foster-föl försäkringen? Det brukar alltid vara karens på höjningen, i alla bolag. Trauma undantaget.
Man FÅR skriva ut bolagens namn, lika mycket som man FÅR skriva att man kör Opel, handlar hos Konsum och tankar på Gulf...Jag kollade med A*ria
Man FÅR skriva ut bolagens namn, lika mycket som man FÅR skriva att man kör Opel, handlar hos Konsum och tankar på Gulf...
Det är först när man börjar tipsa andra om att göra detsamma som förbud-mot-reklamregeln börjar gå att applicera.
Du behöver inte ta samma bolag till sto och föl.
Jag har stoet i ett bolag och fölet i ett annat eftersom villkoren är förmånligast så för mig.
Förra året och i år har jag tagit en sk fölboom försäkring som ett bolag har, då stegras värdet på fölet i takt med dräktighetstiden samt att försäkringen på fölet automatiskt följer tills fölet är ett år. Förlänger man försäkringen sedan så är det ingen karenstid i samma belopp förutsatt att det är i direkt följd. Vid en höjning av beloppet är det en karenstid på 20 dagar.
Fölboom kan tecknas från dag 46 i dräktigheten. Man kan också välja nivå på försäkringen själv, 8000:-, 20.000:- eller 40.000:- beroende på normalvärdet för rasen.