Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eventuellt
Vi ska åka och titta imorgon.
Ej hanterad mer än det nödvändiga, jag är en sån som vill göra själv istället för att göra om
Återkommer under morgondagen
Hingst född 2010, (såklart).
E.Ardur u. Flott obedömt sto.
Fyrgångare med MYCKET bakben (Precis som tinna, hoppas dock på en lättare töltsättning)
Än så länge får han fortsätta vara hingst, han var otroligt trevlig och inte det minsta hingstig!
Hämtar honom imorgon och planen är att börja direkt!
Finns fler bilder i håll oss uppdaterade tråden
Tack!
Jag är redan lite kär i honom!
Han gick raka vägen in i transporten, trots att han aldrig varit i närheten av en förut. Sen var han lite arg och försökte sparka sig ut med frambenen, men tillslut gav han sig och stod som ett ljus. Han gillar dock att åka på snedden!
Väl hemma var han svettig och lite trött, men hummade glatt åt alla nya kompisarna och spenderade första minuterna i boxen att visa upp sig för sina nya grannar! Favoriten blev Segull fra Skardi!
Imorgon ska han ut i hagen ett par timmar och sen börjar vi med longering samt den vanliga hanteringen!
Vad fin din tjej ser ut!!
Ja, hon ser rörlig ut och fin i kroppen! Vad är det för stam på henne?
Jag är RIKTIGT nyfiken! Vill börja NU, men det kan ju vara snällt att låta honom vänja sig lite först