förutom IKEA....

Cita

Trådstartare
Vart köper man spjälsäng, skötbord mm. Tyckte inte ikea hade så mycket att erbjuda :eek: :D
Helst över nätet :idea:
 
Sv: förutom IKEA....

Släktingar/vänner/bekanta?

Vi har fått 2 st spjälsängar (1 oanvänd) och har dessutom både min och sambons gamla vagga att välja bland!

Känns helt ok att få en spjälsäng som kostar över tusenlappen ;)
 
Sv: förutom IKEA....

Köp beg. spjälsäng och måla om själv! Finns provburkar med lackfärger i vilken färg man vill, blir både billigt, supersnyggt å precis som man vill ha det:)
 
Sv: förutom IKEA....

www.1klass.se

Vi beställde skötbord därifrån, och spjälskydd och lite sånt.
Det är fri frakt och snabb leverans, så det blir inte dyrare än att handla i butik.
 

Liknande trådar

Hemmet Vi ska renovera fallfärdigt kök och tänkte köpa nytt kök från IKEA. Vi har tummarna mitt i handen och hatar husjobb så vi behöver...
2
Svar
37
· Visningar
1 705
Senast: Acto
·
Hemmet Lite udda trådstart här men jag kunde inte hitta något vid googling.. ÄR det någon här som har IKEAs servis Silversida och kan svara på...
Svar
7
· Visningar
759
Senast: Exile
·
Övr. Barn Precis varit hos barnpsykolog och pratat om sonens sömn. Hon tycker att vi ska lära honom att somna själv. Vi kan sitta bredvid...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 477
Senast: CaisaCax
·
Hemmet Har blivit helt besatt av gamla jugend sängbord med marmorskiva, precis som resten av Sverige. :D De verkar svåra att få tag på och går...
Svar
4
· Visningar
432
Senast: Wysiwyg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp