Första barnlediga helgen! Vad göra?

Linda.B

Trådstartare
Lillan har åkt till mina föräldrar, hundarna till en vän och hästarna tas in i kväll av stallägaren. Här hos oss är det sambon som står för det romantiska, han älskar att pyssla med levande ljus, blommor och trevliga skumbad.

För en gångskull tänkte jag överaska honom, men vad ska jag hitta på? Har ingen fantasi alls! Att gå ut på krogen & supa känner jag inte alls för, skulle i så fall vara att sätta sig på en mysig uteservering, äta god mat, ta ett glas vin och avsluta kvällen hemma - I sovrummet! ;)

Sambon är hemma vid kl 19,00 så jag har inte så lång tid på mig!
Så fram med era tips! /Linda
 
Sv: Första barnlediga helgen! Vad göra?

Att gå ut och äta på någon mysig uteservering tycker jag låter mysigt :)
 
Sv: Första barnlediga helgen! Vad göra?

Ja! Det blir nog så! Men vore skojigt att läsa vad andra har för idèer. /Linda
 
Sv: Första barnlediga helgen! Vad göra?

Det är ju lite sent nu så du har säkert redan planer men kom på något som kan vara rätt trevligt...

Handla hem lite god mat och packa som en picknick korg kanske en flaska champange eller liknande..

Tänd ljus i lägenheten och i ett rum ex vardagsrummet lägga filtar och kuddar på golvet för att ha picknicken hemma...
Mysig musik, god mat och lugn miljö brukar vara rätt säkra kort för att bara kunna ta hand om varandra. :D
 
Sv: Första barnlediga helgen! Vad göra?

Nu är jag lite sent ute ser jag. Hoppas ni har en supermysig kväll!

Mitt förslag var att göra så lite som möjligt! Champagne och jordgubbar i sängen tex. :d

Som småbarnsföräldrar har man sällan tid att göra ingenting, så vi försöker göra just det när vi är barnlediga. Ligga i sängen alt i soffan och bara vara! :)

/Timsetim
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp