Försäkring egen företagare

Glimris

Trådstartare
Ni som har egen verksamhet, vad har ni för slags försäkring på er själva?? Jag har genom LRF men vet inte om det är det bästa/mest prisvärda??
 
Sv: Försäkring egen företagare

Dubbla olycksfallsförsäkringar, livförsäkring, avbrottsförsäkring för nyckelpersoner. Privat sjukförsäkring (med förtur), pensionsförsäkring och självklart A-kassa med tilläggsförsäkring för full ersättning.
 
Sv: Försäkring egen företagare

Ni som har egen verksamhet, vad har ni för slags försäkring på er själva?? Jag har genom LRF men vet inte om det är det bästa/mest prisvärda??

Olycksfallsförsäkringar, livförsäkring, privat sjukförsäkring (på annat håll), pensionssparande. Ingen a-kassa eller liknande.

Sedan är det viktigt att ha en bra verksamhetsförsäkring också med ersättning för ansvar, avbrott, rättshjälp, kundolycksfall osv. Men det är ju ingen personförsäkring...
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 458
Senast: Bee
·
Ekonomi & Juridik Hej! Snart skall jag börja leta tävlingshäst och funderar över vad försäkringen kommer kosta ca i månaden om man skulle försäkra den i...
Svar
6
· Visningar
1 006
Senast: Grazing
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
750
Senast: Catsu
·
Övr. Katt Hej! Jag har skaffat en Russian Blue-katt. Han är ungefär 4 månader gammal och har blivit vaccinerad två gånger och id-märkt. Nu vill...
Svar
19
· Visningar
1 138
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sele
  • Dressyrsnack 17
  • Hur stor på d-ponny?

Omröstningar

Tillbaka
Upp