förkyld, sen nästan frisk och nu feber..?

Status
Stängd för vidare inlägg.

emma74

Trådstartare
alltså Emma blev förkyld, näsan började rinna förrförra torsdan och hon var ganska rejält förkyld med skrällig hosta och ett konstant flöde med snor, kunde inte ligga ner och sova, ingen feber däremot... sen avtog flödet, hon var snorig men pigg i slutet av förra veckan och nästan frisk den här veckan och nu i morse vaknar hon med feber??? alltså vår termometer verkar ha gett upp, men jag brukar använda mig av handpåläggningsmetoden och hon är jättevarm (jag sover ju med Emma och vet instinktivt hur varm hon är - vaknar direkt om hon är varmare än vanligt) men pigg och äter bra... är det något att oroa sig för? typ ringa VC? eller är det bara som det brukar vara med små barn på vintern? (har nog glömt en del sen Robin var så här liten får jag nog erkänna)
 
Sv: förkyld, sen nästan frisk och nu feber..?

Ring och prata med dem på VC, de brukar vara ganska så bra att prata med när man väl kommer fram...:angel: :D
 
Sv: förkyld, sen nästan frisk och nu feber..?

Här går förkylningarna bara runt runt runt.
Måste vara den varma hösten och sen kom vintern så plötsligt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ungefär sedan nyår flera dagar i veckan känt att "något är på gång", som att jag håller på att bli sjuk men det inte bryter ut...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 543
Senast: manda
·
Hundhälsa Har senaste veckorna funderat lite över vår hunds mat- och sömnklocka. Hon blev 10 månader häromdagen (vallhundsras) och har sedan...
Svar
7
· Visningar
3 795
Senast: Sleepan
·
Kropp & Själ Det finns ju massor av trådar om Corona men hur sjutton ska man veta vad man har? I förrgår började jag må lite dåligt, började bli...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
26 705
Senast: Lillefrun
·
Kropp & Själ Jag blir bara tröttare och tröttare. Får mindre och mindre energi. Feber har jag flera dagar i veckan, någon/några timmar åt gången...
8 9 10
Svar
189
· Visningar
15 763
Senast: Bri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Provridning
  • Dressyrsnack 17
  • Hage

Omröstningar

Tillbaka
Upp