fodervinäger?

beauspirit

Trådstartare
vad är det bra för? har hört att det ska ge hästen en blank och fin päls, är det sant? vad mer?


hittade en dunk i stallet som vi köpt för säkert flera år sedan, (inte jag som köpt och vet inte varför vi köpte den).
tänkte om det hjälper för blank och fin päls,
så behöver man ju inte bara låta dunken stå där och samla damm ;) :D
 
frågan är ju om den är något vidare bra när den
stått i fleeera år? :crazy: :confused: :D
 
jo försej kankse inte :crazy:.
ska leta bäst-före-datum på den.

kanske inte stått fleeera år då, men 2 typ :crazy:
 
En tjej i stallet ger sin pålla det för klåda och sånt nu inför sommaren....hästen får en dl 2 ggr per dag i sin betfor.Ägaren tycker att det har funkar förut. :bump:
 
hört nån gång att det är bra mot överviktigiga hästar, det sägs att det bränner fett. precis som äppelcidervinäger gör för människorna.... men men.... vem vet om det hjälper
men om inte bästföredatumet gått ut kan du ju ge din häst det för det innehåller många bra vitaminer och mineraler
 

Liknande trådar

Hemmet Googlar men får så många olika svar 😅 Fick en fin, hederlig arméns hästfilt av en gammal bonde i byn. Ni som vet, ni vet. Det är...
2
Svar
31
· Visningar
1 698
Senast: Ramona
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 565
Senast: Oh_really
·
  • Artikel
Dagbok "Klart hon ska ha något gott..." - och ändå är det JAG som uppfödare, som lärt mig via kurser, samt under alla år med katter som har...
Svar
2
· Visningar
499
Senast: IngelaH
·
Foder & Strö Hej! Efter en tid i sjukhage har min häst tyvärr tappat en del i hull (varit lite stressad och då ätit dåligt) och behöver få upp henne...
Svar
12
· Visningar
1 127
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp