Fodervärds Avtal

T

taako

Hej hopp!!!!!

Vet egentligen inte om detta hör hemma här, men provar i alla fall!!!!:confused:

Ska skriva ett fodervärds Avtal och tänkte kolla om några av er har några bra synpunkter om vad ska ska stå i det.

Tack och hej så länge!!!!!!!!:rofl::rofl::banana::banana:

Sv: Fodervärds Avtal

Tycker de är enklast att beställa färdiga avtal. då finns liksom alla möjliga punkter med från början, så man inte glömmer något viktigt.

Sv: Fodervärds Avtal

Det finns färdigtryckta avtal att köpa på ridsports eller bokhandeln, kostar inte mer än 25 kr, jag anvnde ett sådant i mitt avtal.

Lycka Till!!!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 245
Senast: Äpplet.
·
Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 293
Senast: Vicks
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 330
Min häst är utlånad till en fodervärd och det funkar väldigt bra. Hon är med på dressyrträningar och står i kö till en privat hoppgrupp...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 098
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar