Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det finns i hjärta och lever. Funkar bra när de äter smådjur, men att bara ge dem rent kött som förutom blir för magert, så finns det inget taurin.Menar du att det inte finns Taurin i rent kött?
Har för mig att när jag testade med Mush att det slutade med att hundarna fick det.Mush Vaisto är ju väldigt enkelt att portionera ut på ett hygieniskt sätt. Kan du prova det och eventuellt toppa med ister eller talg?
Här dödas bara leksakerna, äts inte upp.
Tanken är ju att byta helt till något energitätare, inte pytsa med en massa olika sorter och eftersom jag inte äter kött flera dar i veckan tänkte jag inte pilla med det till katterna. Jag har testat rått kycklinghjärta/-mage men det ratas.
Generellt så ligger de döda i vardagsrummet. Har hänt en gång att hon lekt med en död i sängen som matte slängde ut, så när matte skulle ta den levande så högg hon den snabbt och sprang iväg.Jag trodde inte de dödades utan togs med levande till mattes säng för att dela med sig