Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det här blir lite OT, men vad ger du för foder idag? Katten äter inte mer än du ger antar jag? Inne/utekatt?Nu spårar tråden ur, men vad ska man ge om man vill att katter ska gå upp i vikt och jag inte vill ge torrfoder?
Nu spårar tråden ur, men vad ska man ge om man vill att katter ska gå upp i vikt och jag inte vill ge torrfoder?
Om du är superdupernoga med hygienen, inte har barn/äldre/riskgrupp i hushållet och katterna är friska, så skulle du kanske kunna prova färskfoder (antingen ensamt eller som komplement)?Två innekatter, halvsyskon, oriental och siames. Jag har försökt öka på maten med resultat att de lämnar massor som hundarna får diska efter dem.
Jag har tidigare gett dem Sheba och nu får de Latz, jag har testat med flera olika märken av våtfoder med generellt nedslående resultat. Har en massa foder jag borde skänka bort till något katthem då de vägrar äta det.
Helt sant, jag har nog aldrig sett en underviktig katt om de inte har varit njursjuka eller så.Då kommer jag och undrar om de verkligen behöver gå upp i vikt? Väldigt ovanligt att friska katter är underviktiga, utan vi är vana att se katterna överviktiga.
Ja, de är lite väl tunna. Frågade veterinären för ett par veckor sedan och hon klämde igenom honom ordentligt och tyckte att det skulle inte skada om han gick upp ett par hg, så det är inte så att det behövs så jättemycket. Jag tycker snarare att det är lätt att tycka de är lagomt stora med tanke på ras, fast de kanske egentligen är åt det tunnare hållet.Då kommer jag och undrar om de verkligen behöver gå upp i vikt? Väldigt ovanligt att friska katter är underviktiga, utan vi är vana att se katterna överviktiga.
Nej men många tycker att det är godare och får bättre aptit.Är raw verkligen energitätare?
Totalt livsfarligt, taurin är livsviktigt så det är ingenting jag kommer laborera med själv.Vanlig köttfärs eller rent kött. Måste väl vara det bästa och enklaste.
Livsfarligt kan det knappast vara, jag tog för givet att dina katter käkar nån mus eller annan kattmat också, utan som tillskott en smaklig viktuppgångshjälp.Totalt livsfarligt, taurin är livsviktigt så det är ingenting jag kommer laborera med själv.
Här dödas bara leksakerna, äts inte upp.Livsfarligt kan det knappast vara, jag tog för givet att dina katter käkar nån mus eller annan kattmat också, utan som tillskott en smaklig viktuppgångshjälp.
Menar du att det inte finns Taurin i rent kött?Totalt livsfarligt, taurin är livsviktigt så det är ingenting jag kommer laborera med själv.