Foderstatsprogram?

Sv: Foderstatsprogram?

Fann ett program igår på nätet. Man kunde både göra det på själva sidan (då bara med vuxna hästar) samt att man kunde klicka upp ett program. NU minns jag förståss inte sidan. Men jag återkommer så kanske ni kan säg om det kan vara bra eller dåligt!

ja den var den.
e den duglig o pålitlig tros?
Dom har ju verkligen skrivit utförligt o ch bra hur man räknar om det som tex står i % på fodersäckerna, om ensilgae med ts o sådant.

BeastieBabe här på forumet har gjort en beskrivning på sin hemsida om hur man gör ett eget foderstatsprogram. LÄNK

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
698
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Hej allihopa, Lyssnade på en intressant föreläsning som Eva Gudmundsson höll i här om dagen. Där berättade hon bland annat att hon... 2
Svar
21
· Visningar
2 158
Senast: Efwa
·
Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
607
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Vill börja ge min pålle pre- och probiotika och min equiterapeut tipsade om Probihorse Vital. Men läser att den inte får ligga i blöt...
Svar
12
· Visningar
796
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka