Foderstatsprogram- vågar man fråga här???

finapina

Trådstartare
Hej! Jag vet inte om man ens får fråga sånt här men vad använder ni för foderstatsprogram för att få fram foderstaten? Mottages gärna tips på enkla program man kan öva på.( Ska ej räkna "på riktigt" , bara träna...)

Sv: Foderstatsprogram- vågar man fråga här???

Annars är Hästsveriges foderstatsprogram inte så tokigt

http://www.hastsverige.se/foderstatsprogram.html

Räknar dock väldigt snålt på torrsubstans så tänk på att det är absolut minimum som anges. Samma sak gäller mineralerna. De ska vara 20 % mer än vad som anges. Räknar inte med spårämnena så de får man pula med själv.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
698
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
610
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Hej alla bukefalister. Jag har precis fått reda på att min ena har gräsallergi. Han kan vara allergisk mot följande ( en eller alla)...
Svar
18
· Visningar
664
Senast: Alexandra_W
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
539

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka