Foderpriser

Nafayette

Trådstartare
En stor ros vill jag ge Nina83 för sitt kunnande och vilja att dela med sig!!!!!!!!

Ser många duktiga här som räknar och donar med foderstater.
Alla vi som har intresse följer nog trådarna.

Trots att man har varit i hästbranschen i många år så blir man aldrig fullärd...

Mycket prat har det varit om kli här, betfor där osv...

Men är det någon som har gjort en total prisjämförelse??
Krafft har ju sitt sortiment, Kurant, Red Miles, och många fler.

Svårt också att via nätet hitta priser på vad dom tar för sitt "oslagbara" foder.

Någon som jämfört??

AM

Jag har bara jämfört när det uppstått situationer där jag måste börja leta efter alternativ till det som finns närmast. Tyvärr är det inga färdigfoder som passat de behov jag haft, utom ett par, och då är priset helt sjukt högt + att det är väldigt långt att åka för att hämta.

Behöver jag något annat än "det vanliga" står sig faktiskt Krafft bäst i prisjämförelserna till vad man får för pengarna. (Även om Krafft är dyrt...).

Har du kollat kurant??? tycker dom är ganska billiga dessutom så "skrädddarsyr" dom kraftfodret efter din höanalys om du behöver.....tyvärr gillar jag inte pelleterat foder, men jag köpte en pall en gång(hästen gillade det dock :o)3-5 kr/kg

Nä, det har jag inte kollat. Hur mycket måste man köpa? Och levererar de?

sök på bioactive, jag var inne i kollade nu på sidan , men hittade inte självkompen, men ring o prata med dom...dom är kanontrevliga och hjälpsamma :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info
  • Målbilder för trubbnosar.

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka