fodermorötter?

khisha

Trådstartare
Vill köpa fodermorötter till min häst:banana: men det verkar vara svårt att få tag på en stor säck med sådana. Blir lite dyrt att köpa små påsar från affären. Någon annan som köper detta eller har något tips på hur man kan få tag på det?

Maria

Sv: fodermorötter?

Jag har köpt från foderleverantörer som också haft 25 kilossäckar i sitt sortiment.

Det brukar komma en lastbil hit till tågstaionen i våran by och sälja fodermorötter och potatisen mm. Brukar annonsera i våran lilla lokala tidning innan besöken!

Jag har köpt från foderleverantörer som också haft 25 kilossäckar i sitt sortiment.

Vilka till exempel? å hur får man tag i dom? kan ju tillägga att jag bor i falun. Vi tog hem sådana till en ridskola som jag jobbade på förut, men de har slutat.

Här säljs det foder morötter från lastbil en gång i månaden. När de kommer brukar de annonsera i lokalblaskan nån dag i förväg.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 086
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: Linda_A
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
665
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 823

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka