Fodergiva vid skadad häst?

Sv: Fodergiva vid skadad häst?

martha skrev:
det heter nog samma där som här...vad jag fattar det som så kan man köpa homeopatiska medel på era "apotek" dvs nästan överallt...CL här på buke är ju nere i tyskland titt som tätt och är bevandrad i homeopatin...hon vet säkert vart man handlar.

Jag skulle rekommendera D12(styrkan)

OK, jag vet att apoteken har väldigt mycket olika homeopatiska medel, men sortimentet kan variera kraftigt från det ena apoteket till det andra då de flesta drivs i egen regi och inte som Apoteket i Sverige. Hur får man kontakt med CL? Har inte surfat runt så mycket här ännu, kontaktar man henne via medlemslistan? Kunde vara fint och få några produktnamn alt. best.nr. :)
 
Sv: Fodergiva vid skadad häst?

Pma henne här....hon brukar titta in då o då.....calendula är ett ganska så "stort" medel----
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skulle vilja ha råd ang min dammkänsliga häst. Idag står han på torv i boxen som jag blöter när jag lägger in nytt, har utevistelse...
Svar
19
· Visningar
3 074
Senast: Korven
·
Foder & Strö Min häst må vara en Islandshäst på pappret, men i verkligheten verkar jag ha köpt mig ett fullblod. Hästen är extremt svårfödd. Dessutom...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
9 151
Senast: ufot
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
1 939
Senast: NotlikeI
·
Foder & Strö Jag skaffade häst för ett halvår sedan och har lite bryderier i mitt stall. Jag har aldrig haft häst innan, men även de som har stallet...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 118

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Hur är processen
  • Köpa stamtavla av uppfödare?

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Ramla av varje uteritt?!
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp