Fnular på en ny telefon...

Tassetass

Trådstartare
... och har två kandidater som jag skulle vilja ha förstahandserfarenheter av: LG G2 och Sony Xperia Z1 Compact.

Jag vet vad jag får med iPhone, jag vet vad jag får med Samsung, nu vill jag ut på ny, okänd mark. :D

Någon som kan säga bu eller bä?

Sv: Fnular på en ny telefon...

Nexus 4. Skitnöjd, man kan plocka bort precis allt trams om man vill och bara ha det absolut nödvändigaste.

Så om du vill ha LG, ta en Nexus :p

Ska jag in på Nexus-spåret blir det i sådana fall Nexus 5, bra att du påminde mig om den!

Lätt sony z1 compact, vatten o stöt tålig (en hästtjejs dröm) samt "apbra" kamera =)
ska ha grym batteri tid oxå
väntar på pengar sen ska jag köpa en sån =)

Liknande trådar

IT & mobiler För ett tag sedan måste jag ha råkat klicka i något. Vet att ag vart ute på wikipedia för att vi sökte fram någon information under en...
2
Svar
22
· Visningar
2 047
Senast: Fetaost
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 733
Senast: Anonymisten
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 337
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 103
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Menskopp
  • Åderbråck efter graviditet