JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Flyinge i annorlunda skepnad
Moderator
Hästnyheter
För mycket stalltjänst, de studerandes synpunkter behöver tas bättre till vara och den pedagogiska förmågan hos lärarna måste säkras...
Hästnyheter
Det blir ännu en kull med elever från Sveriges Ridgymnasium SRG på Flyinge. Parterna har nu enats om att SRG tar in elever även hösten...
Hästnyheter
Ett av världens största event för islandshästar kommer till Flyinge. Den 14-15 april hålls World Toelt på den anrika anläggningen. ...
Hästnyheter
Den mångsidiga tyska fälttävlansstjärnan Ingrid Klimke kommer till Flyinge för att hålla en clinic i januari. Här finns en film som ger...
Guldfasanerna
Svar: 1 519
Visningar: 130 286
Djur
Tips mot hårbollar!
Katthälsa Min katt är en korsning ragdoll perser, och han är väldigt långhårig och fäller som bara den nu, jag borstar var och varannan dag men...
Buck
38 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 20
Katt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Jag tror han kommer växa från de om du gör som du gör nu 🙂 inte undvika utan träna.
Knut går vissa promenader kopplad med för jag inte...
Nepenthe
Idag kl 16:23
Svar: 1 207
Visningar: 71 528
Hund
Svårtransporterad häst
Träning Absolut bäst är att ta ut en bra problemlösare som kan ge er individanpassad hjälp efter att sett er på plats. Väldigt värt pengarna att...
tuaphua
1 minut sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Ja precis! Håller med, de är katastrof. Jag brukar tycka grip byxor är som bäst när man skavt av lite av grippen så den inte är lika...
MattiZ
5 minuter sedan
Svar: 1 238
Visningar: 96 588
Grenar
Stalltäcke med svanslapp
Utrustning Min häst gillar att kli sin svans och det är ju skitfult 😝
På tjockare stalltäcken finns oftast svanslapp MEN på ofodrade/tunna...
Jfrelin
22 minuter sedan