Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Min häst klarar inte av flusa, det kliade något fruktansvärt på honom, så här körs det med flygtäcke istället
Minns inte hur mycket jag tog dock. Ska testa i år igen, tycker han det kliar så e det bara att spola av det.
Man ska börja med att testa på ett litet ställe och skulle reaktion uppstå skulle man tvätta stället med disk medel och skölja med mycket vatten..Allt enl vetrinär.Dessutom kan hästar fått allergisk reaktion på Switch oxå...
Vart köper ni Flusa och hur mkt skilljer det i pris från Switch? Jag skulle köpa det men kom inte ihåg namnet så jag försökte fråga mig fram på G***den och då sa han att jag inte fick köpa det om jag tänkte använda det på något annat djur än kor.
Han dillade något om att man var tvungen att ha något tillstånd. Blev så irriterad så jag gick därifrån, men tänkte göra ett nytt försök någon dag.
En veterinär rekomenderade flusa till mej, hon använde det till sina egna hästar men sa att man måste späda det till hästar för deras hud var känsligare,
2 delar vatten till en del flusa sa hon var lagom. Jag tar 10 ml flusa och 20 ml vatten och de har aldrig reagerat på det.