EricaJohnsson
Trådstartare
Som rubriken lyder, finns det någon mer här inne som använder sig av Horsecam som kanske har samma problem som mig?
Alltså, jag har datorn ikopplad hela tiden för att kunna använda appen, plus att jag har fler personer som hjälper mig att hålla koll( även dom genom appen)
Men datorn envisas gång på gång att göra nån uppdatering och då stängs appen ner.
Då är det bara att starta om den igen..
Men vid vissa tillfällen går det inte att få igång igen
Jag får logga in på nytt,
Använder mig av skyddat och väljer lösenord,
Trycker på sänd,
Den svarta rutan kommer upp till höger och det står i det övre vänstra hörnet "sändning"
Sen händer det inge mer.. Den förblir svart och den lilla vita rutan där man godkänner tillgång till kameran kommer aldrig upp..
Har provat att "vänta ut den"
Loggat ut och in igen
Stängt ner sidan
Startat om datorn
Ha datorn avstängd i några timmar
Men likt förbaskat händer de inget mer..
Med 10 dagar kvar till beräknad fölningen känns detta fruktansvärt frustrerande
Självklart har inte "supporten" öppet förens på måndag....
Men det kanske är någon här soM har haft samma/liknande problem?
Eller kanske det är fel på deras hemsida så fler har samma bekymmer samtidigt??
Eller om ni har några andra idéer
Alltså, jag har datorn ikopplad hela tiden för att kunna använda appen, plus att jag har fler personer som hjälper mig att hålla koll( även dom genom appen)
Men datorn envisas gång på gång att göra nån uppdatering och då stängs appen ner.
Då är det bara att starta om den igen..
Men vid vissa tillfällen går det inte att få igång igen
Jag får logga in på nytt,
Använder mig av skyddat och väljer lösenord,
Trycker på sänd,
Den svarta rutan kommer upp till höger och det står i det övre vänstra hörnet "sändning"
Sen händer det inge mer.. Den förblir svart och den lilla vita rutan där man godkänner tillgång till kameran kommer aldrig upp..
Har provat att "vänta ut den"
Loggat ut och in igen
Stängt ner sidan
Startat om datorn
Ha datorn avstängd i några timmar
Men likt förbaskat händer de inget mer..
Med 10 dagar kvar till beräknad fölningen känns detta fruktansvärt frustrerande
Självklart har inte "supporten" öppet förens på måndag....
Men det kanske är någon här soM har haft samma/liknande problem?
Eller kanske det är fel på deras hemsida så fler har samma bekymmer samtidigt??
Eller om ni har några andra idéer