fler dumma frågor..

J

jojjo_blondin

mest bara för att vara säker. Avd. B är för unghäst va?

och avd A är det ja ska hoppa isf.?

//janna helt född i en byrålåda.. :crazy:

Ja avdelning B är för unghästar och har du ingen unghäst så ska du rida i avdelning A. :)

När och var ska du tävla?

nordhalland 24 april troooor jag :) . och dom två efterföljande helgerna bohuscupen (div 3)... första tävlingarna för både mej och ponnyn..

det lär d bli. hehe fast det kommer bli jobbigt. på nordhalland är startar första klassen kl. 9. Och det är ca 45-50 minuter för oss att köra. får typ sova i bilen.

det är väll inte så långt :eek:
normalt avstånd!!
jag brukar aldrig kunna sova i bilen till för jag är så nervös men däremot på vägen hem när man kan pusta ut då slocknar jag direkt!

hehe.. ja brukar aldri kunna äta något.. känner inget heller. sen efter så e ja så jäkla hun grig så d e inte sant. långt för att vara häär i gbg :angel: :angel: van att åka i typ max 20 minuter.. :angel: :angel:

Liknande trådar

Tävling Sitter och tittar på V75 och i avd 3 så körs häst med nummer 1 av en idiot. Och studion går BANANAS och skäller i 5 min om hur korkad...
Svar
3
· Visningar
1 511
Senast: BornAgain
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
321
Senast: Pegasus63
·
Träning Hur brukar ni göra med era unghästar? Rider ni in själva eller lämnar iväg? Har ni egna system eller följer ni en ”standardmall”? Vid...
2
Svar
21
· Visningar
1 551
Senast: miumiu
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama