Flaxfux/linfux

Fillifjonkan

Trådstartare
En av våra hästar är en väldigt röd flaxfux/linfux. Ni som har denna färgen på häst, vilken färg på utrustningen tycker ni hästen passar i?
Vi har brun sadel och träns och funderar att helt enkelt köra svart tävlingsschabrak eftersom hon är så röd. Vad tror ni om det?

Jag har svart läder och svart eller marinblått schabrak till min när vi ska vara fina. Svart är finast tycker jag, gillar inte när man har mycket färg på utrustningen på en så färgstark häst. Då vill jag att hästens färg ska få synas utan störning av andra färger som drar blicken till sig.

Svart tycker jag absolut inte att du ska ha, det passar ju varken till lädret eller hästen. Crème kommer bli jättesnyggt! Matcha kantbandet till dina kläder eller lädret.

Till vardags är de även fina i blått, turkost, brunt och grönt.

har du något foto?
annica

Svart tycker jag absolut inte att du ska ha, det passar ju varken till lädret eller hästen. Crème kommer bli jättesnyggt! Matcha kantbandet till dina kläder eller lädret.

Ja!! Creme blir nog snyggt!!!!

alla ni med röda flaxfuxar, kan ni lägga in bild på era pållar med den färg på utrustningen ni tycker är snyggast?

Har du någon bild på din häst i cremefärgad schabrak mm?

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 284
Senast: MML
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
15
· Visningar
1 644
Senast: Imperiet
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
13
· Visningar
1 386
Skola & Jobb En kollega till mig började jobba i våras och det funkar inte bra. Personen har helt enkelt för många skador på bussarna och nu är det...
Svar
10
· Visningar
537
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?