Flash Dancer I:M

pianissen

Trådstartare
Vet ngn var Flash Dancer I:M ska stå för betäckning,jätteläcker hingst som jag funderar på att betäcka mitt Bellinisto med?:idea:

Sv: Flash Dancer I:M

Det är en gammal vän till mig som äger den- så jag kan ju alltid ringa o fråga om du vill...

Det är en gammal vän till mig som äger den- så jag kan ju alltid ringa o fråga om du vill...

Skulle vara jättesnällt,tyckte han va urläcker,fick ett jättefint stoföl e.Don Romantic förra året som fick 9,8,8 på gången men tyvärr blev smittad av rotavirus på djursjukhuset i hbg och dog där.

Man måste ju våga prova de nya och som sagt så gillade jag gången och mjukheten,vet du om han är 161 lr 164 som det står på 3-årstestet?
Mitt sto är 168 så det gör ju inget om han inte är större nu,växer ju säkert en hel del sen.

Jag ska kolla höjden när jag pratar med henne... Han ska stå på Tullstorp under säsongen... Vet att de ska ha uppvisning i mitten av mars om du vill kika vidare :)
Det var ju verkligen supertrist med ditt föl...

Jag ska kolla höjden när jag pratar med henne... Han ska stå på Tullstorp under säsongen... Vet att de ska ha uppvisning i mitten av mars om du vill kika vidare :)
Det var ju verkligen supertrist med ditt föl...

Va snällt,gör gärna det,har oxå sett att de ska visning så jag tänkte isåfall åka dit om han ska va där.

Tack för hjälpen så länge!!!:idea:

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
519
Senast: Nikan
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 079
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
709
Senast: Roheryn
·
Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll...
2
Svar
25
· Visningar
3 015
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka