LovingLife
Trådstartare
Jag har över sommaren försökt att lägga grunden inför kommande träning då jag verkligen vill lägga om livsstilen helt nu och satsa fullt på fitness, att bli så pass slimmad att jag kan ställa upp i bodybildning-tävling i framtiden. Målet är en tajt och slimmad kropp, att känna mig lätt, stark och energisk igen! Just i sommar har det inte varit en jättebra start helt ärligt, då jag snarare gått upp några kilo av att ha mellanlandat hemma mellan studier och det har varit svårt att kontrollera ätandet. Har försökt att hålla en low carb diet, vegetarisk sådan, men plötsligt lyckas jag inte hålla det mer än bara en dag, tror det har att göra med att jag är för sysslolös på semestern för tillfället och trots hård träning överväger att äta mackor och den där kardemummakakan som blev över... Så frustrerande då jag vet att bara jag kommer över tröskeln och känner att jag är på rätt väg så skulle jag aldrig äta den där extra mackan.
Så, nu till er! Jag hoppas verkligen att det finns fler fitnessanhängare här på buke? Skulle vara så roligt att få tips och motvation, hur du själv jobbar/jobbat dig fram osv, vad som är motivation för dig.
En stor inspiration för mig är bl.a. Heidi Somers som jag nyligen hittat på youtube och inte kan få nog av! Är henne nedan som ni förstår.
Så, nu till er! Jag hoppas verkligen att det finns fler fitnessanhängare här på buke? Skulle vara så roligt att få tips och motvation, hur du själv jobbar/jobbat dig fram osv, vad som är motivation för dig.
En stor inspiration för mig är bl.a. Heidi Somers som jag nyligen hittat på youtube och inte kan få nog av! Är henne nedan som ni förstår.