Firefox fungerar inte

aiquen

Trådstartare
Firefox har plötsligt slutat fungera på den här datorn. När jag försöker öppna upp ett nytt fönster dyker istället den här rutan upp:

C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe är inte ett giltigt Win32-program.

Vad kan det vara för fel? Såvitt jag vet har ingen ändrat någonting, och det fungerade så sent som i tisdags.

Sv: Firefox fungerar inte

Tack för tipset, men den sidan gör mig knappast klokare. Jag tycks öht. inte hitta någonting när jag googlar. :crazy:

Sv: Firefox fungerar inte

Du har fått ett virus på din dator.

Kör antivirusprogrammet, efter att det är uppdaterat och hjälper inte det så får du testa med ett annat/bättre anivirusprogram eller något som ex. spyware doctor, som verkar (enligt vad jag kommer fram till via google) ska kunna ta hand om just Sircam32.

Liknande trådar

IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 728
Senast: Araminta
·
IT & mobiler Jag behöver hjälp nu. Min dator, som i vanliga fall är väldigt snabb och fungerar väldigt väloljat, har helt plötsligt gått och blivit...
Svar
13
· Visningar
1 267
Senast: Zenith
·
Bukefalos Detta är en beskrivning av hur man kan göra om den användarbild (avatar) man vill ha är för stor för det nya forumet. Nuförtiden får ju...
2 3
Svar
45
· Visningar
7 201
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka