Finns "mitt" bett???

PiperGarden

Trådstartare
Har letat ett tag nu, vet exakt vad jag vill ha. ett rakt, svagt böjt (mullen mouth?) metallbett storlek 10,5 med STORA och fasta bettringar! hittar inte det... har varit på Eko (har inga raka...), Hööks (pratade med personalen, hade inga med stora ringar) och hästshopen i stan (pratade med personalen, de hade inga och hon trodde inte det fanns... :( ) Tittar man på Globus raka bett med fasta ringar är det ett sånt jag vill ha, med rätt storlek på bettringarna, ner till 11,5... då går de över till shettisstorlek eller nåt... pyttesmå blir dom... och hur snyggt är det på min travare på 155? :crazy: dessutom har han ju en tendens till att gapa och då åker ett sånt bett igenom direkt...
så, nån som har sett mitt drömbett? :love:

Sv: Finns "mitt" bett???

Jepp, jag har sett det! (Inte för att det gör dig lyckligare kanske... ;) )

De såldes på Hööks för mer än ett år sedan. Den första omgången av oledade muffbett de hade var det stooora ringar på. Jag köpte ett då, men sålde det tyvärr på Tradera för bara en vecka sedan... :o Sorry!

Sv: Finns "mitt" bett???

:eek:
i storlek 10,5 med??!!! nu har dom stora bettringar på betten ner till 12,5, sen blir dom pyttesmå.
då var det säkert ditt bett jag bjöd på... kunde du inte sagt att det var det bettet jag ville ha, då hade jag gått högre!!! :mad:

Liknande trådar

Utrustning Jag ska köpa nytt bett till min ponny då det vi har nu är för litet. Han har 11,5 i fasta ringar men vilken storlek blir det då med lösa...
Svar
5
· Visningar
1 352
Senast: Freazer
·
Utrustning Långt inlägg! Vår ponny är rätt känslig i munnen. När vi köpte henne i februari förra året så kollades hon och åtgärdades i munnen av... 2
Svar
31
· Visningar
4 646
Senast: Kristall10
·
Utrustning Jag rider en häst som just nu går på ett vanligt tredelat eggbett men jag skulle gärna vilja testa ett med lösa ringar. Han har ganska...
Svar
4
· Visningar
1 435
Utrustning Hej! Ny här på forumet! Har en islandshästvalack på 16 år, som jag haft i lite över 4 månader. Vi har problem med bett och att hitta...
Svar
11
· Visningar
5 527

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka