Kibani
Trådstartare
Ja vart hittar man skor åt breda fötter lite modell ankfot (bred inte bara på mitten utan även över tårna) men som ändå har rejäla stötdämpade sulor?
Är så otroligt besviken just nu då de skor jag nyligen köpte och som kändes så bra i butik sitter så otroligt illa nu när jag är hemma
Känns som om de slitna skor jag går i nu gjorde illa mina fötter så dant när jag letade att allt kändes mycket bättre. Men så nu när jag provar de nya utan att ha haft fötterna i nåt annat innan så sitter även de illa
Var runt i alla stora sportbutiker, intersport, stadium, även ecco och sen xxl och hittar ändå inget verkar det som....
Just nu känns det som om världen säger åt mig att krypa in under en sten och dö för inget passar min kropp och när inget gör det kan jag inte heller göra något åt min kropp
Är så otroligt besviken just nu då de skor jag nyligen köpte och som kändes så bra i butik sitter så otroligt illa nu när jag är hemma
Just nu känns det som om världen säger åt mig att krypa in under en sten och dö för inget passar min kropp och när inget gör det kan jag inte heller göra något åt min kropp